Nyårsafton

Tjena bloggen;b

Som alla vet . hoppas jag , är det ju nyår ikv, och då brukar ju dom flesta lixom gå ut och fira in det nya året:) Vilket jag typ ska ;b haha, och man brukar klä upp sig lite extra då! som kanske åxå dom flesta vet;D haha ! Men jag har lite problem med den biten ;b Jag vet inte vad jag ska ha, för jag har min rosa klänning, men den sitter jävligt tight typ under brösten, men jag kan andas i den nu (y) haha, det var knappt förut;b men nu kan jag typ ha den, men den är jävligt trång ! Tänk om den skulle spricka elr gå sönder ?!? HAHA , så frågan är då , om jag ska ha den elr något annat jag har , men då äre ju bara det att jag har ju typ inget annat :( En annan rosa klänning typ och en grå tubklänning, men det kändes inte lika roligt ;b beslutsångest !

Hade så velat ha (och kunna gå) i dom hära skorna ikväll !



Kommentarer
Postat av: Emma

SV; Tack :p

2009-12-31 @ 13:10:49
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0