ORKA

Hej bloggen!

Jag är så jävla trött och irriterad och arg osv. Om jag skulle skriva varför skulle jag aldrig sluta blogga ungefär!!! åh >< sen har jag morgon i stallet imorgon åxå!! Asså orkaaaaaa. fan vad jobbigt att kliva upp, speciellt när man är sjuk åxå! sen gå i hundra meter djup snö till busshelvetet ! som jag säkert kommer missa åxå bara därför........ och varför blir jag INTE frisk? Busade lite med Nikki men vart skittrött och satte mig då snurra huvudet och fick typ en svettattack ! så tog en ipren och gick ut med hundarna med nadja, hjälpte lite men nu är jag trött och halsen torterar mig ! hostar hela tiden ! åh >< Måste kanske sova nu då .. kmr ju gå bra ! NOT . bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0