TRÖTT

Tjenis bloggen !

Sitter nu hära och är jävligt trött ! är nog för att jag är sjuk ! jävligt jobbigt , men iaf! Nu börjar julen dra mot sitt slut iaf;D är mkt nöjd med dagen ! varit trevligt :) och bara älskade mina julklappar ! äntligen fick jag ett step in kort:D men fick "bara" en månads träning , men om jag gillar det åså och har tid så får jag fortsätta;D awesome(y) nu ska jag och sanna börja hårdträningen ju;) och amanda? ;D haha , men iaf:) Ska bara bli frisk nu sen blire fetträning ! Man får ju typ ångest när man käkar såhär mkt kring jul! sen fick jag cash åxå så nu blire mellandagsrean på lördag;) awesome ! men nu ska jag gå ner och se tv och mysa, sen blire väl sova:) men vi hörs imorgon! hoppas ni har haft en lika trevlig jul som jag:) puss på er allihopa !




Get the hell out of my head boy!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Speciellt bakrundsbilden ;);) HEHE Awesome att du fått ett sepin kort oxå;D nu ska vi bli slim, fit fet tight !! :D

2009-12-24 @ 23:44:36
URL: http://amanddam.blogg.se/
Postat av: sannaaa

som degen i en äppelpaj !! hahahahaha

2009-12-24 @ 23:50:42
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: CARRO

vi ska göra som han i american pie ;) OHYÄÄ

2009-12-25 @ 01:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0