bleka håret

okok, nu skall jag berätta hur många gånger jag har blekt håret, okejj jag kommer inte ens ihåg, men 4 elr 5 ggr, och det är fortfarande orangefläckigt och det är fult och stör mig :( så måååste bleka det igen ! asså ute i solen då syns dom inte men annars syns dom och det är inte så himla vackert, och min lugg är typ åxå orange och lite av topparna, och jag hatar mitt hår för det är så fult sen jag klippte mig : (((( det är hemskt. inte ens färgen kan bli som jag vill !!!!! så måste typ bleka det i veckan , men har inga peengar ! det måste lösa sig !! för vill inte se ut såhääääääääära.


Kommentarer
Postat av: maalin

jag vet precis hur det känns med orange / gult hår, tro mej x)

2009-07-29 @ 16:10:57
URL: http://maaaalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0