flarken

Vart i flarken m lollo och ridit evert och diddi : ) hiih , everts ben såg och var fint idag också och likaså efter ridning :D typ jätteskönt !! :D är so happy! jag red diddi och lollo min evert bäbis : ) vågar inte rida han än ;b haha , Vi red väl kanske 20-30 min i bara skritt, vi hann precis tillbaka innan regnet ;D hah , och när vi ridit klart och hästarna stod i gången fick typ diddi damp och stegra och kunde inte stå still :O vet inte vad det var , men något iaf . sen då vi släppt ut hästarna gick vi och kika på fölet, och helt plötsligt när vi står dära går den ut ur hagen , asså han kryyyper under tråden ! jag och lollo bah eh shit ! hahah ;D men sen vänder han och går in igen !! sen lukta han på tråden och fick en stöt på mulen ! ;o fatta inte varför han inte fick en stöt tidigare :o ajja , nu kanske han inte går ut nåmer! det var typ hemskt ;D haha vi trodde han skulle springa iväg men han lämnar ju typ inte sin mamma : ) sen hitta vi en het käpp åxå i stallet (yy) men dem bilderna är alldelse för vackra för att visas ;D hahaha , här kommer iaf lite bilder från stallet :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0