fredagkväll

ikväll är det pdol, piteå dansar och ler , och dead by april uppträder blandannat. åh, ville se dom. men var helt enkelt lite sen med planeringen så blev inte att åka dit ikväll. jag vill åka dit imorgon, så om jag får/får låna pengar av mamma och pappa och får såklart så kanske jag åker imorgon, det är ju inte det billigaste precis, men vill verkligen dit, alla är dära ikv det känns så hemskt att bara sitta hemma :(

jag har iallafall just tränat och det var jätteskönt, sprang på maskinen och sprang på som fan idag och det kändes bra ;) pappa påpekade och sa att det lät som taket skulle gå sönder ^^ positivt elr negativt ? jag tar det som ngt positivt iallafall :D haha, till veckan kanske jag går över från maskin springande till att springa ute, mkt skönare och roligare ;D

Och jag måste bara få säga hur ooootroligt mkt jag saknar göteborg och min kära syster och hennes kära pojkvän , det var så otroligt roligt dära, och nadja är bäst! det suger att inte ha henne här hemma :( men jag försöker överleva! ;) jag lovar snart igen kmr jag ner och stannar ännu längre ;) haha.

(har bikini på mig!!!!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0