Glad

Hej, jag sitter hära och humöret är på topp !! och jag kan säga att det var ett väldigt bra tag sen jag var såhära glad, Idag for jag och maggie till flarken där evert står på bete, vi skulle nämligen rida, evert är jättefiin och bra i benet, och maggie red min älskade evert och jag diddi , mormors varmblod :) och det var hur härligt som helst och jag är så glad att maggie vill rida han åt mig :D Tack sååå jättemkt maggie <3 du fattar inte hur mkt det betyder !! <33 , och vi skrittade kanske en halvtimme, vi kmr tillbaka och han är inte varm,svullen elr har ont på ngt sätt och jag är lyckligast i världen :D allt är påväg att bli bättre, hoppas det håller sig, jag är så jävla lycklig justnu :D

Och annars idag då när jag vakna så la jag mig ute och solade , för det var varmt och skönt :D låg bara där ute några minuter sen in framför min älskade dator, suttit hära och degat sen tränade jag :) skönt som fan ! Idag har jag satt igång med min träning ordentligt, detta är dag ett. Jag ska tillåta mig själv att äta godis en gång i veckan, vi får se hur det går, men det känns som det kmr gå riktigt bra denhära gången:) och jag ska träna ordentligt varje dag plus en promenad med tindra också på eftermiddagen/kvällen då det är svalt, hon dör ju typ i solen ;D allt känns så perfekt är så glad :D förutom en liten detalj, saknar göteborg så extremt mycket och nadja !! och jimmy också för den delen! Gillar göteborg jättemkt, men gillar inte själva luften dära ;D så kvaavt, det var så extremt skönt att komma hem bara för luften, direkt jag och amanda klev av planet tog vi oss ett djupt andetag och kände på den norrländska luften ;) hahaha , lol :D nu måste jag dricka upp mitt vatten sen tror jag nog jag ska duscha, får se vad som händer ikv :) pussssssssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0