Göteborg

tjeennna,
det var ett jävligt bra tag sen måste jag då säga ;) men iaf , i torsdags åkte jag till göteborg m amanda.. det bestämmdes på onsdag kväll eftersom först skulle jag och sanna åka. min syster bor ju hära för den som inte visste och hennes pojkvän :) haha , jag och amanda hade ganska kul då vi flög, men tur jag inte var själv för vi skulle byta plan på arlanda och om inte hon hade varit med kan jag ju säga att jag hade missat det dära planet , jag hittar fan ingenstanns :D HEHEHE . sen hatar jag att flyga åxå , så när vi sitter på andra planet så pratar en flygvärdinna i telefonen dirrekt efter nåra gubbar har kollat och hållt på i ena motorn, så säger hon : ja vi förstod att något var fel. man bah hmmm det lät ju kul att höra , och sen har vi sett värsta skräckfilmen här nere , om nåra som krascha med ett flyg osv och man fick se det ganska detaljerat , haha det var hemskt, kmr ju typ dö vi åker hem :)

men ja iaf, vi har haft askul hära hitills ;) och vi åker hem på söndag =( men det är ju hela veckan kvar :D HEHEEHHE , nu idag tror jag vi ska på stan IGEN , det låter så iaf :D inte för att det gör mig något då men haha . igår var vi åxå på stan, köpte en tröja och en rosa klänning typ. HEHE , men måste försöka vara lite ekonomisk ;) Och imorgon ska vi nog till liseberg tror jag, det blir askul :D haha, är sugen på åka karuseller :) har bara varit en gång på liseberg o; men amanda har aldrig varit dära ;) haha. det blir kul . Och något som har varit mindre kul är väl att det har regnat nästan varje dag vi har varit hära ;D haha, men nu idag är det faktist lite sol och väldigt väldigt varmt ! tummen upp för det ;)

Jag har glömt min kamera sladd hemma så jag kan inte sätta in några bilder hära :( så jag får vänta tills vi kmr hem :( xD hehehehe, så då kmr bilder just så ni vet! Och nu måste jag typ gå för måste fixa mig sen ska vi in till stan, blev väldigt rörigt det hära och har absolut inte fått med allt vi har gjort, haha , men det kommer kanske senare. men ha en fortsatt trevlig dag för det ska jag ha ;) PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: mamman

Hoppas ni har kul och är snälla med Nadja och Jimmy.

2009-07-14 @ 15:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0