ingen sommar utan jordgubben



Okey , idag smakade jag den dära marabou sommar. Den var jävligt good , jag älskar chocklad och jag älskar jordgubbar ! :) muuumsigt. har ni smakat den ? ;) och mamma hade köpt jordgubbar också, så det har jag också tryckt. Det var gode gott , ingen sommar utan jordgubbar eller hur ? =) vi brukar alltid åka och plocka jordgubbar själva typ ngn stanns, det är inte gjort än så vi lär väl göra det ngn dag framöver :) Och mamma har nån typ växt ute på gården som det ska växa smulgubbar i . haha , det är tydligen en blandning mellan jordgubbar och smultron. har faktist smakat det förut. Det är verkligen jättegott ! hört talas om det tidigare? ;) hursomhelst har dom snart växt ut och då kan jag äta lite :D



Jag blekte håret igår och kan ju säga att jag ser ut som en kyckling i håret ;D inte så speciellt vackert om jag får säga det själv. Men mamma har köpt mer färg idag så ska bleka det sen :D Hoppas det blir lite bättre iaf. jag trodde aldrig att JAG skulle bleka håret ! men se hur det kan gå , men ska ha det ljusare ett tag, sen när mitt hår har växt ut igen blir det svart igen det har jag redan bestämmt :D det är hårfärgen jag trivs bäst i kan jag då säga ! snyggaste hårfärgen också ;) höhö.
 
Och har gjort massa saker den seenaste tiden men har bara inte haft tid att blogga , men kan säga att bdn alive blev otroligt lyckat och roligt som tusan! :)

 <- jag och amanda inne på öltältet :D haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0