inget jobb

okej jag klev upp ASTIDIGT och var ASTAGGAD för att få börja jobba, var inte ens trött ! så kmr jag till brk, och så är ingen dära så sitter och väntar , efter ngra minuter kmr malin så sitter vi i TVÅ timmar men ingen kmr , vi bah neeehe , så fick JAG ringa till danne och höra vars folket/vår handledare var, då börjar vi NÄSTA måndag, blev liiite irriterad . så var bara fara hem. Känns riktigt irriterande, vill inte börja jobba då eftersom då får man inget ledigt , jo en heelg, innan skolan , annars skulle vi ju fått en vecka ledigt efter jobbet och mellan skolan , det känns verkligen inte kul. men, vill jag ha pengar så måste jag jobba finns inte så mkt att göra , men kan säga att jag inte är glad över sista perioden och speciellt inte dom sista veckorna av somnmarlovet, sj tkr jag att sista perioden är skit, man vill ha pengar under sommaren, så man kan gööööra saker! inte få dom i september.......! nog för pengar är väl alltid bra att ha.... men man jobbar väl under sommaren för man har inga andra inkomster om man säger så !! irriterande, tänker då inte jobba en sista period igen :o blääääää. ajjja, jag kanske låter negativ, men redan sen jag fick brev om jobbet att jag fick sista blev jag negativ angående dethära ;D får väl vara lycklig att jag fick första perioden förra året ;D kanske därför jag fick sista ...  hahaa ajjjaaa looool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0