jag älskar dig



och det kommer jag alltid att göra, jag hatar att allt är så orättvist. jag vill bara gå under, varförvarförvarför duu evert? du är så otroligt underbar och jag vill alltid vara med dig! föralltid! jag kan verkligen inte förstå att allt är som det är , jag fattar inte hur jag någonsin ska kunna fortsätta leva utan dig, för jag har aldrig varit så lycklig som jag är med dig, det går verkligen inte att beskriva med ord känslorna för denna fyrbenta vän, hur mycket han betyder. det är sjukt. aldrig någonsin har jag älskat någon såhär mycket. Jag saknar tiden då allting var bra, och hur mycket jag än vill kommer vi inte komma tillbaka dit. och det gör så otroligt ont att veta det, och jag vill inte inse, och det kommer jag nog aldrig någonsin göra heller.. HELVETEE ... vad ska jag göra ? Jag vill kunna spola tillbaka till dem bra stunderna, du är mitt allt , mitt liv, och jag kommer aldrig kunna gå vidare utan dig vid min sida ! att inte få sitta på din rygg nåmer sårar mig såå mkt , för det är de bästa jag vet , och att aldrig mer få åka och ta hand om dig, ta in dig i din box och stå och mysa med dig och bara krama dig och hålla om dig, det finns inte .. det är dig jag lever för alltid. och inget kmr ha någon mening om du lämnar mig nu , fan vad jag hatar allt .. jag orkar inge mer , inget mig utan dig förstår du det? JAG ÄLSKAR DIG <3

du är det finaste jag har, det är för dig jag lever och det är dig jag aldrig vill förlora <3



Det är såhära det ska vara , alltid <3

Kommentarer
Postat av: Dajjan

Japp de är mitt :)

Evert <3

2009-07-02 @ 15:59:53
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/
Postat av: Mags

Börajde gråta när jag läste,, så bra skrivet<3

2009-07-02 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0