sockerberoende

jag är beroende av socker !! och försöker sluta käka så mkt socker nuuu , äter typ inget socker om dagen , och det är helt jobbigt för jag behöööver socker , i love it :D men tar ett glas vatten då ist , blää  , men ajja nyttigt . får se hur länge jag håller det hära nu ;D hoppas jag klarar det längeee :D:D ni borde önska mig lycka till ;) jag brukade dricka cola varje dag :D 

iaf, idag har jag inte gjort speciellt mkt alls faktist ;D suttit hära , tränat , gått ut med tindra och gått och varit hos amanda ikv :D vi såg american pie - naked milee på tvn , den är grym :D Steve Talley som spelar Dwight stifler är såå grymt jävla snygg alltså , Och likaså Ross Thomas som spelar Ryan, dom är gryyymt heta ;D


 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hooot ! :p

2009-07-22 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0