tröööööööötttt

hejsan .
okej börjar sommarjobba imorgon , och måste då kliva upp typ SEX varje morgon, fyfan. har klivit upp kring tvåtiden varjee dag hela sommarlovet typ, och igår gick jag och la mig tidigt för att kliva upp tidigt idag, tog mig upp typ kvart över tio !! woooooooow, är typ körd HEHEHEE . Och nu är jag tröttare än aldrig förr. När jag vaknar och går ner kommer en hund som jaag troooddee var tindra, men sen så ser jag tindra komma ut ur sovrummet, så ser jag att det var tino som var hund nummer ett, pahaha blev lite rädd. Tino , asså tindras bror. vi är tydligen hundvakt.
 
så nu har jag ätit min äckliga havregrynsgröt och ska typ klä på mig och fixa mig sen gå med hundarna elr nå. måste hålla mig vaken så jag somnar tidigt ikv !!!!!!!!!!!! vill inte sommarjobba typ men känner att jag måste . gud vad jobbigt! men får väl tänka peeeengar, men får dom i september, woooooho. och en måndag kvar till skolan. uschusch, och fyfan vad jobbigt att gå om ettan, men jag valde det sjäälv, och kommer ju dock bli skönt att slippa samhälls. men kmr sakna sp08b !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: SIS

HEHE såklart vi gjorde ;D

2009-07-26 @ 14:10:32
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0