visste du?

Visste du...
att jag vill ha - en vecka framåt typ , GBG :D
att min senaste kyss - var med din mamma : D
att jag inte gillar - folk som ljuger
att min bästa vän är - bättre än din :) <3
att min första riktiga kyss - kommer jag inte ihåg? :O
att jag avskyr när folk snackar - skit om en och hittar på saker som inte är sant.
att kärlek är - antingen bra elr dåligt
att jag gillar att - vara m kompisar och vara i stallet <3
att jag alltid kommer att - älska evert <3
att jag är förälskad i - dig ;)
att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon är - sämst i världen
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara somna om
att innan jag går och lägger mig - tar jag alltid bort sminket och borstar tänderna (y)
att idag har jag - inte gjort mkt alls , än
att jag just nu tänker på - om jag borde bleka mitt hår en till omgång
att i kväll ska jag - umgås:D
att i morgon ska jag - kanske till stugan (?)
att nu ska jag - nöta bdb och msn : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0