BEAT THE MEAT

Tjaoaoaoaoa. nu är jag lite lätt jävla förbannad eftersom jag nyss skrev ett jävla horinlägg men så försvann skiten jävla skitblogg. men ska dra min jävligt intressanta dag för er hära  . Jag vaknade vid elva och det var fett nice ! ;D skönt att sova EH jooaaaooa . så när jag vaknade skulle nadja och jimmy till alder för det var tydligen stekväder då men orkade inte följa med ;D så var ute med mamma osv ett tag innan dom kom tillbaka , asså nadja och jimmy, då skulle dom på badhuset ist ;D och frågade om jag ville följa och visst ville jag det:D vi var dära i typ mer än fyra timmar, det var nice :D dom är jävligt roliga och underbara personer ! :D jimmy frågade mig när jag skulle kma ner till gbg dåå och jag vet helt ärligt inte , men dåå kom vi fram till att jag kanske borde följa med nadja hem då hon drar hem : ) så kanske gör det om det går för mamma , eftersom jag är ganska så pank nu om vi säger så EHEHEHE . och sen kom jag fram till att jag kanske ändå drar till stugan på midsommar, blir kanske kul, iaf om lollo följer :D <3

sen iaf så skulle vi dra heeeem så drog vi till ngn piercingaffär och jimmy kikade efter ngt , sen drog vi och hämta mor min och for sen och handlade :D vi skulle käka osv , så när vi kom hem gjorde mami tacoooos :D det var göööööwtt :D chiladle bara hära medans jag väntade på maaaten :D sen såå när vi käkat ringde jag och snacka med lollo ! : )) <3 sen skulle jag och mamma till evert :DD

han har det jättebra på betet, men fyfan vaad mygg det är i flarken asså. det är fan i mig sjukt asså. Hästarna kunde fan inte stå stilla och dom var helt jävla sönderbitna asså . stackarna !! vi tog med oss det vi hade för att kunna spraya dom ! för asså dom har myggbett över HEELA kroppen :S evert har klarat sig ganska bra men diddi är fan värst : (( stackarn. sååå vi sprayade dom med jodopax. gjorde det liiite bättre iaf !! vi kunde inte stanna dära länge iaf eftersom man kunde inte ens stå still , jag fick ha tröjjan för käften för om jag öppnade den så flög det in ett helt jävla moln med mygg i käften , inte så jävla nice !!

och när jag och mami drog hem från det där myggbooet så körde vi förbi en trött lollo, snacka med henne en snabbis och lånade hennes sex and the city box :D nicenice så nu kmr jag nöta hela jävla kvällen/kvällarna :D skitnice !! sen då vi kom hem åt jag marrränger och glass och chockladpudding , jävligt nyttigt och jävligt goott :D och nu sitter jag hära har väntat på min dvd som nadja och jimmy haaar snott , men nu har jimmy kommit tillbaka med den :D såååååå nu får ni lista ut vad jag ska göra ;D HÖHÖÖH , pussssssssssss!

       
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0