Boden Alive - fredagen

nå hejsan.
Har inte skrivit på ett bra tag , har bara inte orkat. det har hänt mkt och har gjort mkt , men orkar inte dra det nu , höhö =) nu skriver jag om min fredag, för det är ju lördag , men ah ;D så idag (fredag) så har jag varit hundvakt till Tino , tindras bror. haha, han är så söt : ) har typ legat ute och stekt hela morgonen , och sen kom amanda mattsson hit med sune så gick vi med tindra och sune, så fick tino vara hemma för han tkte det var så jobbigt i värmen , vi gick ner till älven och skulle låta vovvarna baada , haha . dom var jobbiga så vi släppte lös dom för att själva inte bli nerdragna i vattnet , kan ju inte riktigt påstå att det är VARMT i älven .. så sprang dom omkring och sune bada som en jävla galning, haha . han älskar typ och simma, och det är ändå ganska jävla strömt i älven men han simma hur långt ut som helst ;D jävla vatten djur. haha. Sen kom vi på att det var jävligt varmt och att vi också ville bada , så vi kasta av oss kläderna (det mesta av kläderna iaf) och baada ;D haha , skitskönt ändå , men det lukta jävla äckel fisk och det var inte så nice. Sen gick vi vidare och skulle torka i solen, men vi blev uppkäkade av myggen så fick ta på oss kläderna och ha blöta fläckar överallt :) det var jättefint .

Seeen vare bah att gå hem då och fixa sig inför boden alive, duschade och seeegade med sminkningen och håret osv, mamma och pappa grillade så skulle käka också . det var grymt gott kan jag då säga. Sen åkte jag med nadja och elin in till stan , dom skulle förbi statoil sen mötte jag sanna på åhléns. haha , och det gick inte så bra för oss om man säger så. Först gick vi då till maggie och hämtade hon , sen träffade vi ngn , sen skulle vi gå till lollo men lixom fastnade nere vid ån ;D haha , varför ska vi inte gå in på. Vi planerade på att sno skjuts till lollo av en sån där jävla svanbåt :D haha, Sen kom sannas moppe vänner och rädda oss =D När vi kom till lollo var inte hon hemma , haha. så vi satt och vänta sen kom hon ;D sen var vi hos lollo nåra timmar och om man säger såhära , det var skitkul :D haha! sannas lillasyster och kompis kom förbi , och haha säger jag bara , sanna är en jättesnäll storasyster ! :D Senare gick vi då uuut, gick runt på området , haha vi hälsa på brolle och fick svar t.om  , då vart vi stolta (H) träffade maaaassamassa folk och det var ASkul :D Sen när det stängde gick vi till korvmojjen och sen gick vi runt på stan, träffa lite mer folk, sen hem kanske typ klockan halv tre, tre ;D

och idag (lördag) var det en ganska så jävla bra morgon , först fick jag veta att jag kommit in på omvårdnads , nicenice ! :D sen gick jag ner och skulle kolla hur varmt det var ute och på termometern stod det 48 grader i SOLEN ! herregud tänkte jag , sen gick jag och kollade nåra min senare, och då stod det 55 på termometern !!! det är ju fan sjukt , höhö. så sitter jag hära inne, men har suttit ute men man steks ju ihjäl ute ;D men jag klagar inte! Men något som var mindre bra var väl att jag missade markus fagervall igår :(( trodde ju att han var på lördagen men tydligen var han på fredagen ! jävla skit asså. har ju fan inte ens stått ngt i tidningarna ! :(

och NU ska jag gå ut och sola elr något , taggar en till kväll med boden alive ;) OCH LOLLO MÅSTE VAKNA NU SÄGER JAG BARA . pussssssssssssssssss ; )

     
<--- först, sen --->   

Kommentarer
Postat av: ssannaaa

hhaah han sa fan "hello baby" åt oss = D

2009-06-27 @ 12:46:54
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0