Feel your pain, you feel mine, go inside each others minds

okej jag gjorde delvis det jag skrev ;D såg liiite av YESMAN sen kom sanna förbi :D vi såg på I taket lyser stjärnorna och den var braa men vi hade ganska kul åt den åxå : D tur det, om jag hade vart själv hade jag bara suttit och lipat ;D senare kom jojjan och typ dampade loss sen däckade han i MIN säng och det fann jag och sanna väldigt roande. så vi måla lite i hans face åså : )) we was there lixom ;D höhö . sen typ såg vi sex and the city, jag tvinga sanna som aldrig sett det förr! ;D sen typ skulle dom dra hem ;( såå då skulle jag sova men fastnade i soffan och disskuterade med mina föräldrar om allt möjligt och med jimmy nadja och gustaf =)) ganska trevligt ! ;D hahah <3 nu ska jag iaf sova, och fönstret har stått öppet så får hoppas att det inte kommit in allt för mycket mygg , godnatt och puuuuuuuuuuussss ! : )

Kommentarer
Postat av: jonathan

däckade och däckade.. jag hade fan varit vaken i 2 dygn!!!! :P

2009-06-19 @ 14:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0