I believe that the heart does go on

Har varit en fett jävla chill dag idag asså : D var tänkt jag skulle göra massa men var så jävla trött och slut idag så orkade helt enkelt inte så låg i sängen till fyra och såg sex and the city som jag fått låna av lollo :D <333333333 hahaha, fyfan , sen typ vid fyra började jag fixa mig för jag skulle till lollo men då började mamma göra maten så då fick jag vänta , såg lite från greys avsnittet på youtube, fan att jag missade de ! helt jävla sorligt juu : ( fan vad alla dör nu i alla serier tkr jag !? ngn som håller med mig ? ;b sen då jag ringde och snackade med lollo så kom vi fram till att båda var rätt så sega och planera att vi gör ngt imon ist ;D höhö , hon är ju ganska trött nu när hon sommarjobbar och det kan jag förstå ;D haha ! :)) så då drog jag med mamma ut för att visa mig liite ute idag och vi handla osv  , jag och jimmy och nadja har hyrt en skräckfilm och vi ska snart se den men dom är bah och köper godis ;D så gick jag en promenad med älsklingsvovven åxå , kände att jag var skyldig henne det när jag inte gått med hon på ett tag;D och juste ! ett plus till maggie som skaffat halebop, nu kan vi snacka utan att det kostaar skjortan :D <3 är iaf utvilad och taggar nu morgondagen ; ) och vi , vi hörs imorn , pusssssssssssss ! :)

   


Kommentarer
Postat av: Maggie

Precis :) Nu jäklar kan vi prata utan att känna att det drar iväg som fan i ekonomin :)<3älskardigvännen<3(L)

2009-06-16 @ 23:51:16
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0