I´m trying to get used to it..

tjoho : )
okej har inte skrivit på ett bra tag, och om jag ska vara ärlig orkar jag knappt skriva nu ;D men jag får stå ut :) okej , i fredags drog vi till stugan. trodde det skulle bli extremt trist! men det visade sig bli jävligt kul ;D vi grillade asgod mat och badade fast vädret inte alls var speciellt fint ;) haha , nattbad är mys : ) sen satt vi framför elden grilla korv osv ;) asmysigt faktist ! :D EHEHE. Blev då första doppet för mig ;D jävligt sent i år men vädret har ju som inte varit det finaste om man säger så ;D

Sen då jag kom hem såå chillade jag mest , var ganska trött, duschade för det var inte så jävla nice att lukta typ skogsbrand, sen var jag med lollo : )) vi hade askul xD hahaha, och läste b.la våra gamla bloggar på lunarstorm! HAHA , fyfan , fanns typ inte ett ända inlägg då vi inte var med varandra :) det var så jävla nice då vi bodde sådär nära varandra :P en minut tog det för mig att gåååååååå till lollo ! helt sjukt, om jag skulle gå nu så skulle det väl ta över en halvtimme .. :( det suger !! men vi försöker överleva iaf ;)

Idag har jag vart med lollo igen : )) då jag vaknade vare stekväder så ringde lollo och frågade om vi skulle dra och bada, det ville hon så vi tänkte mötas på utebadet ;) men då hade inte utebadet öppnat än så mamma fick skjutsa oss till Alder ;D det var asnice ! var dära flera timmar :)) det var skitskönt och har blivit ganska mkt brunare iaf : )) ÄNTLIGEN lite sol. blev nästan lite chockad av vädret. och det var inte speciellt mkt folk på alder XD haha , jävligt skönt med andra ord! och juste! ska ju nu åka till göteborg på måndag om allt går och det finns biljetter kvar på planet på torsdag ! :D:D och saaannna ska följa :D det kommer bli så jävla kul ! :D <3 Hade egentligen tänkt åka senare i sommar till gbg men dom planerna sprack.... men det kommer bli nice ! :D men iaf !  Kom hem för ett litet tag sen har typ duschat osv , nu ska jag chilla lite och kanske hitta på ngt. om jag ids ;D höhö . puuuuuuuuuusssss !


Kommentarer
Postat av: Sannaaa

jag fattar inte, du(vi) ska åka på måndag men det finns biljetter på torsdag ? huh, känner mig trög.

2009-06-21 @ 20:20:01
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: Anonym

gah, minns du när vi var på alder din jäkel? x) och hur jävla vit jag var jämnfört med dig på D:

2009-06-23 @ 19:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0