jag lovar

.. jag är inte död ! jag har bara inte haft tid att blogga ;b

ni får ursäkta att jag inte haft tiden att blogga, har inte det nu heller igentligen men då amanda snackade om att hon satt och blogga och då folk har klagat blev det lite som en tvångstanke att skriva ett litet inläg ;b ajja . Har ju varit i polen och då hade jag ju först inte tid. Det var AS kul dära och kan berätta om allt som hände dära en annan gång :) men bilder finns det på www.caaaarro.pixbox.se : ) dock har jag inte lagt upp alla bilder. meen ahh, många iaf ;D det kmr fler ! :) Och sen efter polen ville jag ju träffa alla man saknat och sen har det varit väldigt mkt plugg ! = s så jävla jobbigt nu på slutet alltså , sommarlovet kmr bli så jävla härligt ! tio jävla dagar kvar nu , fyfan va awesome ! :D så kmr nadja hem samma dag också ! : )) och sommaren 2009 kommer bli bäst , jag bara vet det ! :)) <33 ja iaf, imorgon då, geografiprov , geologi. HAAHA säger jag bara , kommer gå åt fan , tyvärr men det är sanningen ;b det är grymt svårt! skulle börjat plugga tidigare men smart som man är så ah. och imorse försov jag mig också (y) vaknade typ elva då mamma kom hem från frissan , duktigt gjort elr hur ? =)) så stannade hemma hela dagen , frånvaro ! wooooho! och imorgon har vi bah två lektioner fan vad chill : )) prov sen svenska, ska vi lämna in böckerna bara, vad jag hörde ;) och sen har jag bara engelska nationella åh göra sen ska jag iväg och klippa mig :)) vet inte hur jag ska klippa mig så det blir en överaskning för mig också kan jag då säga : ))

ikväll måste jag fan gå och lägga mig tidigare än vanligt ;b eftersom jag måste upp tidigare än vanligt imorgon , börjar 08:20 och har haft sovmorgon nästan varje dag ett bra tag nu ;b så ska jag cykla åxå ! fyfan vad jobbigt EHEHEH : )) På torsdag kmr amanda hem! : )) och på fredag ska jag vara med hon och göra hemliga saker :D vad får ni veta sen , maha :)) nu måste jag läsa igenom dom hära äckliga anteckningarna äännu en gång sen slänga mig i säng :D nu fick ni ett litet livstecken från mig , pusssssssssss på er ;) <3

- du är så grymt jävla pinsam tjejen ! inse det !

älskade ! : ))


/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0