maginfluensa

Tjabbaaaaa : ))
okej jag måste verkligen sluta sova så länge på dagarna, får ju feta ångesten då jag sover till typ tolv ;D och blir skittrött på dagarna, låter inte logiskt men ah , så har haft ont i huvudet idag och vart skit seg, hade planer för dagen men dom sprack kan man säga ;D men skulle först på dagen följa mamma till stugan och städa dära osv men så blev det inte för jag var tvungen stanna henna med lilla tindran som har maginfluensa!  stackars guuumman :( så hon har inte mått så bra, men nu har hon fått medicin och nu ikv har hon piggnat till :) men tidigare idag har hon baara sovit och legat och hängt osv och mått väldigt dåligt :( och sen då hon har spytt och har såndära diaré osv såå ser hon så smal och det ut , tkr så synd om henne xD men hon är på bättringsvägen och det känns bra :) <3 

iaf , då mamma kom hem käkade vi våfflor, och sen ringde lollo iaf och då drog jag till henne ; D först så for vi till bella och kollade på lilla melvin och hämtade ngn film åså , sen for vi till konsum , lollo skulle köpa nå mat xD sen cykla vi typ hem till lollo , såg wild child , som faktist var väldigt bra :D och lollo somnade XD hörde nå snarkningar så hade den jäveln somnat :D HAHA , sen hörde vi på "musik" och pratade osv, sen var jag tvungen och dra för hon måste ju upp imon :( xD var nice iaf : DD och nu när jag kom hem har jag sökt igenom alla mina jävla papper för har letat inloggningsuppgifterna till mittgymansieval . för vill se om jag kommit in på Op eftersom marcus har fått veta om han kom in och han ska ju gå om borde jag ju åxå det , men neee då hittar jag inte papprena ! typiskt ! det kommer iaf bli skit kul till hösten , får äntligen gå med maggie och lollo :D kommer bli så jävla bäst ! :) <3

nu ska jag iaf se sex and the city såklart och chilla och deppa över min blåsa jag har fått i käften , det gör nå jävulskt ont xD ska försöka somna i tid så jag inte sover bort hela dagen, så drar jag nog till brk och hälsar på mina snyggingar :D pusssssssbye !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0