Takes time to believe it

okej , vaknade iaf lite tidigare idag, men kan inte riktigt kalla det tidigt . HEHE . fick en chock då jag vaknade för det var faktist lite soligt .. WOOOOOW . men då skulle det ju vara 700 000 moln åxå (yy) . inte så nice. men iaf, chillade ute ett tag, sen följde jag nadja och jimmy på dollar, där käka vi tårta i personalrummet ;) haha, och typ handla lite saker. köpte bah en borste och en leksak till tindra xD och en glass :DD haha, inget viktigt med andra ord. men tindran uppskattade leksaken iaf. man tycker som lite synd om lillen när hon är sjuk . men idag har hon varit extremt pigg =))

Sen har jag sett sex and the city såklart, sen har vi storhandlat till imorgon , midsommar.. ser ut som jag måste följa med till stugan. men vet inte . kanske slipper, fast kanske vill. börja få lite panik. det kanske blir trevligt dära.. men får tvinga med typ lollo elr maggie isf (aa) hur ska jag annars överleva ;D skönt ändå att komma iväg lite från boden ,en liiiten bit iaf och bara vara fast på en ö och chilla och ta det jävligt lungt och slippa tänka så jävla mkt. whatever :D och jag har hyrt en film nu , i taket lyser stjärnorna ; D har länge velat se den ! sen ska dom nu se en film där nere , yesman ! haha , funderar på att gå ner och se vill typ se den :P kanske är med sanna sen :DDD skriver kanske litegrann seeen ; ) pusssssssss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0