Vill inte förlora dig, du är för viktig

Du skulle aldrig göra sådära mot oss i vanliga fall, det vet jag. fattar inte vad som flugit i dig.
Och ni, att först sitta och ljuga, sen ljuga lite till, sen ljuga mitt rätt upp i ansiktet. så jävla lågt. för jag VET sanningen, kan man inte ens stå för det då? nej tydligen inte .. och sen skyller DU på mig. haha visst gör det. men tror båda två vet att det inte riktigt är så va. och av vilken annledning ljuga? för ett tjafs? det är ju det löjligaste jag har hört ? För jag hade inte gjort er något ? haha visst säg att jag försört hela dagen DU men du vet att du själv står för det lika mkt sj isf. eller det kanske du inte förstår, sorligt isåfall. och sen DU , jag vet att du inte skulle göra såhära mot oss i vanliga fall, jag fattar inte, du är iaf min bästa vän, och vill aldrig förlora dig, ska du veta. men om du vill ha det såhära, så får jag väl leva med det, men jag kmr aldrig släppa dig helt, för jag älskar dig föör mkt. det vill jag att du ska veta, och duu vet vem du är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars dig :/

2009-06-13 @ 20:18:20
Postat av: Anonym

Vad är sanningen egentligen?!

2009-06-14 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0