You´re a lier, you´re a cheater, you´re fool

Sitter just nu och gör ingeting, maggie drog just hem :( stackarn får typ cykla i regnet , fyfan vilket skitväder ! vars fan är solen? :( känns verkligen inte som sommarlov ! kollade vädret nyss och det ska regna imorgon sen vara grått onsdag och typ torsdag på dagen iaf, fyfan vad tråkigt. nog för jag inte litar på vädret med tanke på att det stod i veckan att det skulle vara strålande sol i tidningen , men förmodligen ska det regna, som det alltid gör på skitsommaren i boden. suck ..

menmen, igår iaf så gjorde jag inte så jävla mkt på dagen , stor städade mitt rum för det kändes som att det behövdes :P sov ganska länge också för blev att gå och lägga sig seent fredagkväll . men skönt att sova ;D men var ändå trött hela jävla dagen typ (Y) sen mot kvällen kom det hit massa folk, som mamma och pappa känner och nåra av nadjas polare. nadja har ju kommit hem från gbg nu, skitbra ! : ) <3 har saknat henne ! och okej jimmy åxå :) Så satt hon och sminka sig i mitt rum och jag pratade ut med henne och vi lyssna på musik ;D  kändes bra! : ) iaf så vare typ folk hära, försökte vara lite social med dom men var jävligt trött osv : ) sen då dom drog kom maggie hit och vi såg fjorton suger ;D haha , så kom jojjan efter ett tag och joina och vi såg typ filmen och sen typ ingeting och sen gick vi typ ut och så följde jag och maggie han en ganska bra bit ;D höhö . sen hem igen , då börja det typ regna(?) , mysigt ;D nat . Var iaf kuul fast varnade att jag var trött och sliten ! :p

Idag sov jag och maggie ganska länge och vakna och typ käka frukost , pratade osv :) <3 sen har hon nu dragit hem och jag ska duscha och fixa till mig lite lätt sen hitta på ngt, tror jag och maggie nog drar till rönnbäcks och hälsar på amandah ;D och käkar lite glass :DD och som en liten påminelse till mig själv så ska jag se reprisen av greys anatomy klockan 17:10 ! ;D haha , nu ska jag ringa lollo !:D pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0