15 mars

skrev inte igår, hade typ inte tid. eller okej det är inget att skylla på eftersom jag igentligen inte gjorde speciellt mycket. kanske just därför jag inte skrev , skulle bli ett extremt ointressant inlägg. Nu är det reklam i Beck som jag sitter och ser så kan lika gärna slänga in ett litet inlägg, idag har jag inte gjort någonting alls igentligen, är fortfarande sjuk och har haft lite feber idag , med mycket huvudvärk och svullna ögon. Så imorgon ska jag nog till vårdcentralen vi får se hur det ser ut osv. Blir lite less vill inte vara hemma från skolan :s Gillar ju inte skolan alls, men man hamnar så mycket efter och inte roligt att få frånvaro trots att den är giltig. Men hoppas på att bli bättre imorgon då så jag iaf kan gå på Tisdag. vi har ju faktist ganska så roligt på samhällsvetenskapliga programet ;) HAHA. Har hunnit vara i stallet idag. mamma sa att hon kunde åka och ta evert men kände då att jag var tvungen att följa med och hjälpa till fast hon sa att hon kunde fixa allt själv. allt är så jävla orättvist, vädret idag har varit kanon, vet precis vad evert gubben hade velat idag, en härlig ridtur i skogen i solen, galoppera på slingorna och springa av sig. men inte det .. åh helvetes böjsena, varför just min älskling?:( tycker så synd om han , såå det blev bara pyssel och massa pussar till min älskliing, sen hem och ta det lungt igen .. vi hämtade även Nadjaaann såå hon är här nu :) vi har sett mysteriet på greveholm, bäst julkalendern ever ;) och garvat som fan :) Sen har jag hunnit med samhällsplugg idag också. Extremt skönt att få lite bortgjort iaf.
Har fotat lite idag då jag har tränat med vovven min , tänkte slänga upp och dela med mig av lite bilder på lite "trix" gumman kan : ) enjooyyyyy ,

Puss ;*
     

Sitt vackert :)


Ligg :)


Sitt :)


High five ;)


Tassen :)



/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0