baby goodbye

idag har jag varit i skolan . Det var kul att komma tillbaka och typ träffa alla och det :) men väl i skolan mådde jag förjävligt xD haha , hade nog feber , var typ yr hade väldigt ont i huvudet och ögonen svullnade upp igen ;s var svintrött och ville bara gå hem och sova, hatar att må såhära :S Det är inte roligt . och det verkar aldrig vela gå över. Gick hem tidigare från engelskan och rände lite på stan med ammmäää tills mamma kom och hämtade mig så drog jag hem, hemma tog jag en efterlängtad ipren och gick och la mig, sov nån timme iaf. Upp sen och käka , sen har jag  bara degat. Och gått en kort sväng med vovven , thats it ;b

Alltså mysteriet på greveholm måste vara den bästa julkalendern som någonsin varit ;b AHAHAHAA , i julas förra året fick jag den på dvd i julklapp hahahahah, kan ju säga att det är den mest använda julklappen ;) så jävla roligt , jag och nadja sitter alltid och nöter det. EXTREMT kul , vi kan alla repliker utaantill och sitter alltid och roar oss med det, det är så fult så det är kul ;b Vad tycker ni om denna julkalender ?=) - Svara ! :D alltid roligt och se vad ni läsare tycker ;) och om ni INTE sett råder jag er att göra det , man kan inte göra annat än garva när man ser på det :D




Nu ska iallafall jag ta itu med lite plugg var det tänkt, gud vad jobbigt . Fast nu har vi det ganska lungt på samhälls ändå om man tänker efter, men det är ändå en heldel som måste göras :P och jag har inte gjort matteprovet än :s måste verkligen göra det ngn dag , men matte är inte min starka sida om vi säger så! haha. Ska väl inrikta mig på historiauppsattsen och bildläxan iallafall . Imorgon måste jag till skolan , kan inte missa en till bild lektion! Då får jag må hur dåligt som helst, måste dit : ) ajja , Ha en trevlig kväll ! ;) det ska jag FÖRSÖKA med allt detta pluggande :) Puss;* 

/ Carro  

Kommentarer
Postat av: Lollooo

HAHA den julkalendenrn är asbraa ! xD såjävla kul :P hahaa

"ska du ha hawaii skjorta mitt i vintern" xD hahahah

2009-03-19 @ 19:07:07
Postat av: AMMÄÄÄ

GREVEHOLM ÄR DET BÄSTA SOM FINNS! håller med lollo! så jävla bra ba :

- Hawaiishorta! Ska du ha hawaii shorta mitt i vintööööörn?

- Vinter? det var ju sommar nyss? vart har hösten tagit vägen?.. tänk snart ärre vååår ;) - HAHAHAHHAHAHAH

2009-03-19 @ 19:15:48
Postat av: Anonym

Jean? Staffan? Är ni där!?

2009-03-19 @ 21:12:47
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/
Postat av: Sandra

bästa julkalendern ever xD haha XD

2009-03-21 @ 11:37:58
URL: http://because.bloggagratis.se/
Postat av: fanny

aa det e skönt att ha semester ,, hur gör man ,, man gör ingenting det e det som e meningen haahahah

2009-03-22 @ 15:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0