summerfeelings '

precis vad jag har haft hela denna vecka , solen har lyst och det har varit varmt som bara den , snön smälter allt mer och mer och asfalten och vägarna kikar fram, I LOVE IT !  sommaren och våren är helt klart bäst, Värme <3 Kan verkligen inte med ord beskriva hur mycket jag längtar till Sommarlovet , kommer ha så extremt jäkla kuuul alltså , sommaren 2009 , omg : ) fast denna sommar får gärna erbjuda lite mera värme än förra årets , tkr det mest var kallt då och mulet och inte alls mycket sol. Var på alder och badade kanske en gång, det är inte mycket med tanke på hur mycket man brukar vara och bada på alder, eller vad tkr ni ? =)

Snart är ju mars slut och då väntar april, efterlängtad månad , känns som det kmr hända mkt kul =) höhö. Då är det tre jävla månader kvar i skolan :D känns sjukt, tänk bara hur fort tiden går ? =D dom tre månaderna kommer ju bara säga POFF så har dom gått lixom ; ) fan vad häärligt!

Hursom, idag är jag sjuk igen ... var verkligen insatt på att åka till skolan idag, vaknade strax före sju men känner direkt att jag har huvudvärk och ögonen fortfranade svullna och är slut i hela kroppen ... Så gick ner och tog en ipren och somna om. Nu mår jag bra och ändå så har ögonen blivit bättre. Så imorgon är dom förhoppningsvis återställde och jag har förhoppningsvis ingen feber heller , för imorgon SKA jag till skolan , kan inte vara borta såhära mycket! Fast har tydligen inte missat så speciellt mycket , men det känns ändå inte roligt att vara borta få massa frånvaro osv, känns som man inte riktigt är med i matchen !! ;) och så hade jag behövt gå på idrotten idag! uuhh hemskt :( taggar dataaa med wikström imorgon bittii ist ; ) SKA DIT !! hahahaha ;b


Nu en fråga till er läsare, Ni måste svara ! :P blir ju roligast så (aa)

- Vad tycker du är det bästa med sommaren? (:








/ Carro

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hej! :) Jag joggar där det är asfalt. Det är ofc halt lite här och var fast då joggar man sakta. Jag springer i stan, inte bland city precis men lite utanför där det inte är allt för mycket folk. Typ vid nordpolen och shiiitet :P

2009-03-18 @ 13:11:18
URL: http://fredrikaristrom.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

jorå det går allt :)

gör du då?



Leonora, själv då? :D

2009-03-18 @ 14:34:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så himla härligt med sol :)

2009-03-18 @ 16:14:43
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: maggie

SOL OFC! och kompisarna och ALDER ;))))<33 Och att alla barkspår är great att springa på, löve!

Och det viktigaste, en fin solbränna kan man lyckas få om man pressar ; ) haha! hur som helst så är det massa kärlek till sommaren ;)<333

2009-03-18 @ 19:02:05
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: Louise

Solen ofc <33 :D

2009-03-18 @ 20:16:08
Postat av: Anonym

ALDER O ÖL <3

2009-03-18 @ 21:05:00
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/
Postat av: jenny

Sommarkvällar framför en lägereld vid havet <3<3<3

2009-03-19 @ 09:35:47
URL: http://jennycarolina.blogg.se/
Postat av: AMME THE DÄCKARE

jag och solen är det bästa med sommaren, u love me ;* hehe :D;:D:;D:D sommarn kommer bli bääääst

2009-03-19 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0