utgång

ska iväg nu till lollo, ska vara med hon sanna och amanda och vi ska ha jättekul! =) Skriver imorgon, blir ett inlägg då, för det hära kan jag inte riktigt kalla inlägg ;) ha en trevlig kväll , puss ;*


Jag älskar dig så otroligt mycket .. <3
För mig är den här hästen allt, det är med han jag är lycklig, det är när jag är i hans närhet jag känner mig riktigt lycklig , det är då jag känner att jag vill att det ska vara såhära föralltid, när jag kramar om hans stora mjuka hals och viskar att jag älskar han , då vill jag aldrig släppa taget, jag vill att dem stunderna ska vara förevigt. men ingeting varar förevigt .. Den här hästen är verkligen mitt allt, mitt hjärta tillhör till honom , stunderna med han är oförglömliga, När jag är med honom så har jag alltid ett leende på läpparna, med han kan jag inte vara ledsen , med honom kan jag inte vara sur inte arg. Men jag kan vara lycklig, jag kan känna mig trygg, jag kan känna att det här är riktig kärlek, ett så starkt vänskapsband, utan den här hästen, kan jag inte leva. För ett liv utan honom skulle inte vara ett liv alls, han är min luft jag andas, hur kan man leva utan luft? Det är omöjligt. Han är min dyrbara skatt, det vackraste jag äger, tappar jag honom så tappar jag allt. Jag tappar min styrka jag tappar mitt mod, jag tappar mitt hjärta. Så mycket kan en häst betyda, för så mycket betyder han för mig.








/ carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0