www.rue21.com

Hemma och sjuk idag också. Var en sväng på vårdcentralen igår och det är något virus jag har. Men kroppen tar tydligen hand om viruset så jag kan inte göra annat än att vila. Skitjobbigt, har varit sjuk i sex hela dagar nu. 

Har inte så mycket att göra på dagarna märker jag, tycker jag borde ta itu med massa plugg men jag orkar typ inte. Så nu har jag ägnat min tid åt att snoka runt på massa hemsidor och kollat på kläder osv, vill shoppashoppa men det går dåligt när man har en ekonomi som jag x) hahaha. Men hittade en ny sida som jag aldrig vart inne på tidigare, www.Rue21.com , dom hade ganska mixat med grejjer och gillade stilen på nå sätt , mycket färgglatt och det tycker jag om :D men använder för mycket svarta kläder faktist , kanske dax för en liten ändring? ;) är dock inte 100% säker ifall det går att beställa därifrån, mixade iallafall ihop lite bilder så ni kan kika ;)






 
Nå vad tycks ? : ) gå in och kika dom hade en massa roligt :D Jag vill som sagt shooppa men när jag får mina pengar ska jag nog skaffa ett step in kort :) Behöver verkligen sätta igång med träningen nu när jag inte rider längre. Och tycker det är så tråkigt att träna på maskinen hemma, och mina promenader ger inte så väldigt mycket så nu ska jag ta och pröva step in, amanda och josse ska också skaffa ett kort så vi ska börja tsm, kommer bli kul ju ! känner mig ganska pepp ;b Tränar ni ? ;) och vad isåfall ? =) alltid kul att höra , så svaraaa ;) nu ska jag gå och FÖRSÖKA plugga lite , men vi får se hur det går, haha. hade bra :)  pusssssss ;*

/ Carro

Kommentarer
Postat av: Lolloo

Om du vill träna borde du komma te mej och spela wii ; ) haha det är skiit jobbigt jag har träningsvärk i magen efter att ha spelat det ;)haha

2009-03-17 @ 15:41:18
Postat av: sannaaa

jaaaaag tränar :D det är nästan kul !

med ett tips från coachen hära, gå inte i nån trapp när du precis gått av dom dära springbanden, då vet du ju hur det kan sluta (Y)

2009-03-17 @ 17:17:22
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: Amandah

OH I CAN SE THE ROWS :D <3

2009-03-17 @ 20:38:55
URL: http://amandahh.blogg.se/
Postat av: sannaaa

johh nog tkr ja det är bra ;)

2009-03-17 @ 22:09:15
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0