i guds namn

Jag lovade er ett inlägg igår men inte fick ni ett,förlåt så mkt men jag hoppas ni klarade er iallafall, för nu kommer ett ;)

Gårdagen var extremt rolig men orkar inte gå in på den nu :) Idag när jag kom hem frågade pappa om jag ville tjäna en slant och städa på nedervåningen, haha klart jag ville det =) pengar är ju inte direkt ngt jag kan säga nej till :D HÖHÖ ,
Söndag idag, söndagarna brukar ju oftast bestå av chill , stallet och plugg, och såklart Beck klockan 21:00 på kanal 4 ;) (amandajohansson tagga gunvald ;);) haahaha)

Ikväll skulle det vara Beck - I guds namn


Svensk thriller från 2007. När en kändisfotograf hittas mördad och hans lägenhet tömts på både dator och fotoutrustning försöker Beck hitta ett motiv till dådet. Frågan är om det har något med hans yrke att göra. När man hittar en penna innehållande ett USB-minne med foton söker man efter svar på gåtan bland fotografierna. Oberg tycks veta något om en person på bilderna men håller det hemligt. Åldersgräns 15 år.

I rollerna: Peter Haber, Mikael Persbrandt, Marie Göranzon, Stina Rautelin. Regi: Kjell Sundvall.



Jag är inte säker på om jag har sett denna :) men alla beck är lika bra varje gång så det brukar inte sätta stopp för mig precis ;) Vad tkr ni om Beck ? :D Och Gunvald (Mikael Persbrandt) är nog den mest klockrena i hela Beck :) hahaha, han är ju bara så bäst haha, så grym alltså ! :D Och han är ju inte precis ful heller om man säger så, för sin ålder ;) höhö , elr vad tycker ni ? ; )




Nog om beck, snart ska jag i alla fall följa med min kära far och hämta min kära mor på jobbet ;) Vi ska typ handla på hemvägen, sedan blir det stallet<3 Ska pyssla om älsklingshästen massa :) Man riktigt längtar varje dag för att få fara till stallet och vara med honom , han är lycka för mig : ) Sen ska jag plugga ! det behövs , Så känns som jag har en hel del att göra nu faktist , men ni får ha en trevlig fortsatt eftermiddag/kväll :) Puss sålänge ! ;*


/ Carro


Kommentarer
Postat av: Louisee

Gunvald är BÄST ! ;) hahaha han så jävla bra , och liiite eh he eh :P ahaha

2009-03-22 @ 15:46:09
Postat av: Amanda

Grannen är ju coolast! SKa vi ta oss en stääänkare?

2009-03-22 @ 15:46:22
Postat av: fanny

beck_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333333333333333

2009-03-22 @ 15:48:03
Postat av: Maggie :)

hahah gunvald är grymXD haha!!!;)



Ja stackars grisar..... ;((((<333

2009-03-22 @ 17:44:15
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: golv-sanna

Beck är ju så jävla bra ;D HAHA och gunvald är lätt härligaste karaktären, även om jag måste hålla med om att grannen är ganska frän, med sin klimatallergi så att han måste ha en "björnfitta" på huvet xD

2009-03-22 @ 19:01:46
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: sannaaa

hört talas om att uppdatera kvinna ? ;>

2009-03-26 @ 15:51:38
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0