here we go again

ny blogg nu (tack elin för hjälpen med designen) och tro mig jag hade faktist en annledning till att göra en ny eftersom den förra typ fuckade ihop sig totalt och inläggen kastades om, blev bara förbannad på den så nu slipper jag det, förhoppningsvis. vad exakt jag kommer babbla om i min blogg vet jag inte riktigt, får väl se vad jag känner för att skriva ungefär. blir väl lite allt möjligt antar jag.


idag ville jag inte alls kliva upp trots jag hade sovmorgon, gjorde bort datan på tyskan igår, så slapp gå dit imorse, skönt att sova men det var inte tillräckligt, och ändå sover jag extremt mycket nu, på dagarna sover jag och går och lägger mig väldigt tidigt osv. känns som jag inte vill lägga tiden på något annat än sömn, är trött konstant. sen ligger jag hur efter som helst i skolan känns det som, och allt går dåligt och jag orkar aldrig plugga och lägger verkligen inte ner så mycket tid som jag borde. Samhälls är inte lätt kan jag säga. Inte för mig iallafall , jag erkänner jag är ingen plugghäst, och inte speciellt smart heller för den delen. Men om jag angagerade mig och lagt mer tid på det så hade det nog gått mycket bättre. Ska väl ändra på det så småningom ... men nu har jag ingen ork till det. är för deprimerad för att ens orka bry mig faktist ... ! Idag har jag inte min älskade lilla ponni så borde därför ta tag i pluggandet , men tror jag istället ska åka till amanda och vara med henne. Det är mycket roligare och viktigare för mig än något annat (som t.ex plugg). Känns som man inte umgåtts med någon på evigheter om man jämnför med hur det var på lovet, sen nu då skolan börjar såå bah gör man ingeting på dagarna och hinner inte umgås med någon. Jo i skolan såklart men det är absolut inte samma sak och man hinner inte träffa alla :/ 

Den hära veckan har spenderas väldigt mycket i stallet, känns tragiskt att inte kunna rida länge ... Det där kan inte ha varit sista gången , det kan det bara inte ..  och jag var så glad  , att äntligen komma igång på allvar igen osv. Sen kommer det hära IGEN, fanfanfan, asså jag vet inte vad jag ska säga, kan man ha mer otur? vet fan inte hur jag ska må ens ... Varje gång jag kommer in på gården till stallet så känner man hur tungt allt bara blir... Evert är min bästa vän, han är mitt allt , det är han som gör mig lycklig, när han har ont och mår dåligt gör jag det åxå ... :(  Livet är så orättvist .. evert du förtjänar inte dethära! vet inte vad jag ska ta mig till längre... hur blir det nu? vad ska jag göra? jag klarar inte av det hära.. jag gör verkligen inte det! jag vet vad som är bäst... vad som vore bäst rättare sagt, men jag vill inte förstå , jag vill inte veta att det är sant , jag vill inte tro på sanningen .. men någon gång måste jag öppna ögonen och se att det kmr inte bli bättre... fast jag hoppas så otroligt mycket så vet jag inerst inne hur det ligger till ... fan , jag älskar dig evert, inte ens döden kan skilja oss åt fattar du ? Du är min dyrbara skatt, mitt liv, min luft, mitt allt <3





 / carro

Kommentarer
Postat av: Pekka

Fan vad dålig! Lägg ner!!! AVGÅ från bloggaryrket!

2009-03-11 @ 22:02:52
Postat av: Maggie ; )

tuff blogg ;)<3

2009-03-11 @ 22:03:51
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: Pekka

Äckelblogg! du skriver ju inge!!! AVGÅ!

2009-03-11 @ 22:04:57
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-11 @ 22:10:40
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: däckar-amme

carro, vart har du blodet och kniven? :S inge cutt?:S de har liknar inte alls den carro jag känner : /

2009-03-11 @ 22:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0