Framme !

hejhej :)) nu sitter jag hära i göteborg ;b resan hit var jävligt lång ;b igår åkte vi vid typ sex tiden och vi har kört hela natten och inte stannat förutom tankat och käkat ! : )) såå vi kom fram till mölndal idag vid tio , halv elva tiden :D kul att träffa nadja igen : ) men jimmy jobbar fortfarande så han har man inte hunnit träffa än ^^ och resan hiit var JOBBIG men samtidigt väldigt rolig ;b haha , jag och gustaf trängdes i baksätet och det var ett helvete att försöka sova men jag lyckades iaf sova två timmar kanske ? ;b haha , så har varit vaken det mesta alltså, men var ganska kul att see alla städer åså :) fyfan i sthlm och överallt och här i göteborg är det ju sommar! så grymt avis jag blir ;b fast här i göteborg har det spöregnat ! men det är ju ändå hur varmt i luften som helst åså ! =) och i sthlm och jönköping osv var det strålande sol och skithärligt ! :) Pappa körde hela väägen till gbg utan att sova nå alls ;b haha! och han var inte ens trött ;p sen har vi typ käkat lyssnat på musik och tagit jättevackra bilder osv ;) haha , ska ladda upp massa bilder seen då jag kmr hem iaf :) skönt att kma bort från boden ett tag;b

vi har ju kört med en gps och dem är ju ganska fräna tkr jag :D haha, att dom sitter och säger hela vägen vars man ska köra. så gps.en tog oss till utanför nadja och jimmys dörr ;b haha , satans nice : )) men så fort man skulle svänga in och tanka elr nåå fick den ju panik och det och började skrika bah sväng vänster sväng höger ! HÖHÖÖH:D

Okej idag när vi kom fram har vi bara bärt upp alla möbler osv och fixat lite här i lägenheten , den är jättemysig ! :) sen har vi gått runt lite på "stan" bara hära i mölndal och kikat :D det var riktigt mysigt ;b gillar verkligen det här stället fast det var faktist ganska dött just dära ;b men imon ska vi till "stor stan" och till liseberg ;b haha! och ikv ska vi göra middag och typ vara hära sen får vi see vad vi gör typ :)) Saknar mina djuuur :(( höhö , men vi kmr ju hem på måndag :) eller på tisdag vi har inte riktigt bestämmt oss än. men vi får se =)) jag får panik då jag är borta från skolan!! känns som jag missar en hel del ! men saknar mina babeees <3<3<3<3 dom skulle följt med hela bunten tkr jag :) hihi=)  har inte hunnit sova någonting idag, och är inte ens trött !! helt sjukt, borde vara helt slut med tanke på hur dålig sömn jag fått ! men jaa, blir kanske en tidig kväll ? men skriver mera sen om jag får tillgång till datorn eller har tid :) SMSAAA pååå, nu har jag laddat telefonen igen ! ;b haha , när vi var framme hära hade jag 3% batteri kvar (yy) hahaha! ajja pusssssssssssss !

( slarvigt inlägg! så det får duga ;b )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0