maj

ja nu är vi inne på maj ;b shit alltså inte länge kvar i skolan !! snart sommar, ojoj : ) och 18 dagar kvar till polen ;b  jag orkar inte dra valborg och allt det dära men det var lyckat och väldigt roligt iaf : )) Igåår kändes det verkligen som lördag men det var ju som bara fredag ;b iaf , igår hände det inte mkt iaf ^^ jag och amanda gick hem till mig , hära solade vi och chilalde, och fick fan färg (h) var skitvarmt ute och härligt ! sen fick ja nå kakor sålda åxå ;) haha , sen drog hon då hem och jag for till stallet , jag och lollo promenerade med hästarna för evert har inte varit utanför gården på evigheter, och han reagerade inte alls i benet så vi gick ut. han var jättepigg och tyckte det var jättekul att få komma ut. får se om han får gå en sväng idag åxå : ) han fick ju träffa mecken också ;) Sen på kvällen var jag med lollo och amme :D vi var på cykeltur sen drog vi hem hit till bodforsen och dampa och sen såg lite sex and the city ^^ jag somnade btw med det på igår ;b var tydligen så trött !

idag har jag vaknat ovanligt tidigt ;b har hunnit tvätta och städat köket osv ^^ nu har jag bara extremt tråkigt så får se vad jag hittar på ;b ska iaf träna och nu ska jag gå ut och se om det är nå varmt så man kanske kan sola litegrann? måste käka frukost åxå tror jag, skriver kanske mer sen ; )) pusssssssssss

<3

Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg :)

2009-05-02 @ 19:11:47
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: RIVETS

fin bild!

2009-05-02 @ 21:35:42
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: Josie

Hej, vad gör du i kväll? :)

2009-05-02 @ 22:23:03
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0