morgon

hejsan ;b ohja , klockan är nu 08:15 och idag börjar vi nio ;b om typ en kvart ska jag cykla till skolan ! måste ha cyklen när vi ska åh jobba sen åde ;b jag har hunnit packa lite nu på morgonen osv, och efter skolan måste jag snabba till stallet ! sen ska jag och mamma fixa mitt pass ! för det MÅSTE komma till vi ska till polen . annars kan inte jag följa ju ;s för mitt har ju gått ut??!?!? men iaf , nu sitter jag vid gustafs dator för jag orkar inte slå på min :D det tar alldeles för lång tid;b jag är inte taggad för nationella men ah , jag är inte nervös elr så, det får helt enkelt gå som det går : ))) men hoppas ju på det bästa ;b nu ska jag kila och borsta tänderna, och om jag inte hinner skriva nå mer idag så , RINGRING för vid fyra fem drar jag till gbg med bil :D ppusssssssshej! ;*

Kommentarer
Postat av: Josie

Jag såg också mest på tv i går (:

2009-05-07 @ 12:14:05
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: caroline

svar: tack själv :)

haft en bra dag?

2009-05-07 @ 15:16:07
URL: http://carolinekero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0