Nationella prov

ohja . rubriken sa det mesta. elr ah, imorgon har jag bara nationella sen inge mer ;b två stycken i engelska ! ganska så jobbigt om jag får säga det själv, men nu får det fan gå som det går asså :S men det är ganska jävla jobbigt att lyssna på engelska för jag hänger inte riktigt med ;b så önska mig lycka till ! :)

nu är jag riktigt jävla less på skolan alltså ! det är inte sant asså . har hur jävla mkt som helst allltså , jag tänker inte skriva allt jag har för det är så mkt så jag har typ glömt bort hälften !! :S men har iaf G i tyska fick jag höra idag och blfan lite chockad om jag får säga det själv :D haha , eftersom tyska var det värsta ämnet jag visste men sen skärpte jag mig lite då har det gått bättre men gillar det fortf inte ;b

men nu orkar jag inte snacka mer om skolan blir fan bara deprimerad ;b kan ju berätta att imorgon åker jag till göteborg och kommer inte sitta vid datorn så jävla mkt antar jag ;b Far på eftermiddagen ungefär och kommer hem på måndag någon gång. mormor ska ta hand om tindra och rocky såå ska lollo hjälpa mig med evert så ska jag snacka med helena :) vi ska åka bil !! det blir många timmar i bilen och jag har SLUT GRATIS SMS : (( ... im soo dead. men ring alla RIING , för jag kmr ha mkt tid om man säger så ;) ska försöka plugga lite i bilen men får se hur det går ;b

Idag har det iaf varit en ganska chill dag ! skolan var ganska ok förutom att jag kom på hur mkt jag har nu! men whatever.. på lunchen så läste vi intressaanta böcker i bibloteket och prövade lite olika ställningar som fanns i dom :)) jag och amanda ägde !! fast sen kom gubben och sa vi var högljudda när vi satt på golvet HEEEHHEHE :)) sen typ ledde jag ammä och emma idrotten , fotboll :) det var kul . och efter skolan hämtade pappa mig sen for vi och tog in evert och fixa stallet :) han ville inte vara ute i skitvädret :( (det regnar !! ) sen hämtade vi mamma for och handla sen hem, har typ chillat hemma och städat bilen inför imon ;b annars inte mkt . skulle plugga men orkade fan inte ! ;b hahahh!!

och nu ska jag typ vara social färdigt på msn sen ska jag se lite sex and the city sen sova :) får tagga engelskan imon då;) ska nog cykla te skolan för vi börjar nio mamma jobbar osv. och efter nationella ska jag amanda och Sara G jobba för klassresan hos hennes farsa :D efter det drar jag då hem och packar osv, måste fixa med evert åxå ! :)) Ajja , hinner kanske skriva ett snabbt inlägg imon ; ) HAADEEE ! pussssss !  (:

Fått nå färg ? ;b skabbig bild


Kommentarer
Postat av: BIG SIS

SKABBGET! nu pallrar ni er fan hit! vi ska åka balder ;D

2009-05-06 @ 23:55:03
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0