polen

hejhej :D ar i polen nu och vi ar inne pa tredje dagen :P just nu haller vi pa att sminka och fixa oss for vi ska ut pa stan och ata sen ska vi ga runt lite pa stan osv xD det ar faktist javligt varmt hara och skont xD brande mig igar da vi var i auswhitz (?) stavnign?? men iaf , det var hemskt dara men kunde inte riktigt forsta att det var sant lixom.. kande som inte nagra kanslor. men nu i efterhand sa tanker man pa hur hemskt det ar.. kunde verkligen inte forsta det lixom ..! men iaf .. idag har vi varit pa en skola hara i polen och halsat paa . det var javligt kul :D vi spelade fotboll och handboll pa dom och det var otroligt javla kul alltsa . vi losa tyvarr men det var valdigt kul :D och imogon ska vi till saltgruvan . 5 dagar kvar hara borta , men masta erkanna att lite hemlagntan har man faktist (a) och saknar mina djur otroligt mkt ! men nu har jag inte tid att sitta hara namera. ska fixa klart mig sen ut =) hoppas ni har det bra dara hemma och kan lasa det jag skrivit, kommer sakart skriva mer imorgon elr ngn annan dag =) kommentera och sag vad ni har for vader och vad som hander dara hemma :)) kan smsa men endast lite !! dyrt som satan ! :P pusssshejs !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaaa ! hoppas ni har det kul ! ;) jag vill oxåå te polen :P hahaha jag kom nyss hem från stallet och e förkyld som satan :( det e kanske du som har smittat mej ;p att det slog in lite senare för mej ;P haha PUSSAR <3

2009-05-22 @ 22:54:07
Postat av: Anonym

// LOLLO

2009-05-22 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0