sjuk

så är man sjuk också . fan vad jobbigt... ! är jätteförkyld och hade feber igår kväll och mamma kollade tydligen imorse och då hade jag feber också ;s såå hemma idag. vilket jag INTE ville .. eftersom jag behövde gå på bilden. ja men iaf, så sitter man hära iaf och hostar och snorar och har huvudvärk. fan vad jobbigt. och polen om fyra dagar. MÅSTE bli frisk. och ska stå i bagarstugan hela helgen ... mysigt och stå och hosta i brödet (y) ne men kanske är bättre imorgon! annars får jag stanna hemma :s finns ju inget jag kan göra ... för kan inte åka till polen och vara sjuk. och vill inte vara sjuk i polen! kommer ju inte orka göra ngt :s och vill umgås med mina vänner i helgen innan jag åker !! men ne då ska man bli sjuk åxå . så jävla typiskt! så ja idag ska jag bara sitta hära och typ vila och sova, ska fan köpa glass och tröstäta :)) ngn som inte är rädd för att bli smittad kan gärna komma hit och hålla mig sällskap :D nu ska jag fortsätta göra ingeting ! pussssbye

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå å bli frisk nu slut!!! XD

2009-05-15 @ 23:08:34
Postat av: Anonym

/AMANDA HAHAHHA XD

2009-05-15 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0