stek

tjababababa : )) har vart asbra väder idag då :) skitskönt ! men får alltid ont i skallen då det är soligt :S ngn som kan svara mig VARFÖR ? ajja, hade morgon i stallet imorse så cyklade dit osv, sen hem och fixa mig åde , började skolan klockan 10:05 ;b men igentligen skulle jag ha sovmorgon till 20 över 12 men då hade vi typ en extra bildlektion som jag behövde iaf om man säger så :P haha . så cyklade till skolan då , hade bild , sen samhälls, vi hann inte göra bort vår redovisning denhära gången heller ;S whatever. sen geografi, fick inte tebak demografiprovet men vet iaf att jag är minst godkänd vilket kändes bra att höra ;b vi fick sluta lite tidigare på geografin , asskönt : ))

Cyklade hem efter skolan har typ bara degat sen dess , har skit ont i skallen och känner att jag MÅSTE börja packa ;b haha . men har tvättat massa kläder så får skylla på det. Sen var vi typ nyss i sandtaget med tindra och sen typ och tog in evert osv :)) imorgon far vi ju till polen :p Hoppas verkligen att det blir roooligt! =) och hoppas VERKLIGEN att det inte blir nåå gorm :S vi flyger ju med ryanair vilket inte är såå säkert. dom är ju så jävla osäkra och ändrar på allt åde :S inget att lita på enligt mig och säkert mångamånga andra ! blääääääääää...

nu iaf ska jag typ iväg en snabbis och steka med ammää sen hem och packa och sova ;p the last night in my bed :(( haha , mattenationella imorgon åxå !! GUD VAD KUL .. elr inte lol. bryr mig inte hur det går ändå :D och vi har det dirr på morgonen och slutar dirr efter :D perfekt. då hinner man packa lite mer osv.

juste !! fick äckelsommarjobbet idag, TREDJE perioden på brk ... GUD VAD KUL . alla har fan fått första utom jag !! och jag sökte första på alla !! och sen fick jag på brk som VERKLIGEN INTE var mitt förstahandsval ... GUD vad irriterande. vill inte jobba i augusti. så kanske tackar nej ... har innte RIKTIGT bestämmt mig än ... ajja .. får se ! men skriver minst ett inlägg till innan polen ! ;) nu ska jag ut . pussssssssssssss



/carro

Kommentarer
Postat av: Määägster

Du får ont i huvudet för du dricker för lite H2O XD du måste dricka as mkt (A) ;) någon liter ute i solen ;P äve mkt H2O för och efter du har varit i solen ;D <3

2009-05-18 @ 19:54:46
Postat av: Anonym

VARS KÖPTE DU LINNET ?;D snygging du är också!

2009-06-17 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0