sthlm

hade en lektion idag, mattenationella (yy) gick väl inte så jävla bra om jag får säga det själv . jag älskar matte <3 nat... ! ajja , har packat det mesta nu , men kommer säkert glömma ngt ! får typ panik ! men väskan väger inte för mkt iaf ;b tur deet! :o åker typ vid sex ;b nu är klockan halv fyra ! amanda kommer hit och hämtar mig så åker vi : ))) vill hinna åka och säga bye till evert : ((( men pappa kan ju aldrig komma hem !!! han har förövrigt mina polska pengar ! =) EHEHEhe . såå vi åker till sthlm ikv iaf och imorgon far vi vidare mot krakow = )) var aslänge sen jag flög ! så får hoppas det går bra ;b men är skitjävla förkyld!! kommer inte bli en lätt match i guess? jag hoppas jag kmr kunna blogga ngt därborta , annars får ni ha så jävla trevligt ; ) hemma i sverige igen 27.de på kvällen ; ) nu ska jag stoppa in musik på min lovely ipod! pussssssbyeee Sweden (;


Kommentarer
Postat av: Lollooo

MISS YOU ALREADY!!! : ( hahaha men du får ha det så kul ! ;D

2009-05-19 @ 15:55:25
Postat av: Amanda J

Vi tänker på dig där borta Lollo;-)

2009-05-19 @ 16:01:27
URL: http://amanda-jf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0