suck

jag är så less på boden. vill inte vara hära ! är less på allting igentligen . inte boden utan allt jag är less på finns hära, och jag vill inte vara kvar. skulle kunna skriva 50 sidor a4 hur less jag är på allt och alla nu. Jag vill inte vara hära , för allting hära gör mig arg, ledsen deprimerade eller galen! Jag blir illamående så fort jag tänker på skolan. och ännu värra när jag tänker på att jag måste kliva upp imorgon och pallra mig iväg till det dära helvetet!! usch. ska bli jävligt skönt att gå om och byta linje, men tre år till , fyfan! bäst att det blir bättre annars är jag dead! 

Det jag behöver nu är att få vara ledig , ledig från all denna skit. Sen gör ju inte saken bättre att jag är så grymt förkyld också, och så är det polen om fem dagar och jag är stressad som ett psyk med allt i skolan. sen ska jag vara i bagarstugan hela helgen och blir bara sjukare och sjukare , och sen är det måndag och skola igen. sen på tisdag åker vi. allt går för fort. jag hänger verkligen inte med och jag har så grymt mycket. Jag orkar fan inte med det längre !!  och kan inte ta mig samman och bara ta en sak i taget osvosv som man får höra. Tror ni inte man prövat det? hade inte varit såhär stressad osv om det hade funkat!!?

sen när vi kommer hem har jag några prov såklart .. ! sen typ lov. FYFAN vad efterlängtat sommarlovet ÄR alltså. jag är HELT slut. risken är väl att jag kommer må så bra av att få vila att jag inte återvänder till skolan någonsin ! jag vill bo i göteborg. det var helt underbart dära och boden vill jag bara komma bort från nu tack. Har fan inget liv längre hinner aldrig göra något , har inte ens tid att åka till hästen och mina andra djur har jag inte heller tid med .. och dom är en del av det ända positiva i den hära hålan !! blir less som fan. ge mig sommarlov nu !! för det behövs. SOM FAN !!

/ carro


Kommentarer
Postat av: Lollo

ja tre år med mej blir väl kul ;D hahah

2009-05-14 @ 20:35:41
Postat av: Anonym

jag kommer dö helt ensam :(

2009-05-14 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0