vad ska man göra?

vad ska man göra när man är så extremt ledsen så det inte går att beskriva?
När det inte går att förklara för någon hur det igentligen känns?
När man förlorar och ligger längst ner på botten och inte kommer upp igen ... ?
När man måste såra dom som står en nära eftersom man håller all jävla skit inombords?
Då man hela tiden visar sig vara glad och lycklig , men igentligen går man bara sönder inombords?

vad gör man i sådana situationer? dom ända svaren man får är att fortsätta kämpa och tänka positivit, men alla tror att det är så mycket lättare sagt än gjort ju.. ? och när folk klagar över småsaker hela tiden finns det dom som har det såå mycket värre. men fortfarande har alla problem som sårar eller påverkar ens liv på ett eller annat sätt.. och då måste man få klaga, man måste få säga hur man känner och man måste få hjälp att ställa allt till rätta. Även fast kanske någon inte tycker det är något problem alls. man ska inte jämnföra sina problem.. fast nu pratar jag om riktiga problem.. inte problem om vilken tröja jag ska välja att ha på mig idag, inte om jag ska äta hamburgare eller pasta idag? utan problem i livet som faktist påverkar en att må dåligt .. vad gör man åt dom när allt känns omöjligt ? som att det inte finns något att göra åt saken ? när man bara vill ge upp om allting? vad tar man sig åt då lixom ?

jag har så extremt många frågor men inte ett ända svar .. ibland önskar jag att jag hade svar. Det gör jag verkligen !

/ carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi löser problemen tillsammas! Vet vad du menar, o du vet att jag bryr mig om dig : )







2009-05-14 @ 13:48:48
URL: http://joosssem.blogg.se/
Postat av: s

man hittar någon annan med samma pain och pratar.

2009-05-14 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0