Besvikna:(

Häjj blåggän.

Förstår ni är typ besviikna på mig , för jag inte har bloggat =( buhu. men ja , har inte orkat känns som meninglöst att skriva ibland så då äre lika bra att låta bli RIIIIIIGHT ? ;) Vet inte vad för smaskigt jag ska bjuda på i detta inlägg heller men tässaaa tvingade mig att blogga nu. hoho. jaja , jag sitter och studerar svenska, litteratur svenska (Y) , vissa (jag och therese och typ ngn mer) har inte gjort provet ännuu , så blir imorgon , är egentligen sjuuuuuuuuk, hm undra varför? ja iaf , men offrar mig ju såklart och åker till skolan iaf grym som jag är ;D SOVMORGN IMORGON <3 , härligt, dock så kmr jag inte kunna sova ikv, lika bra det så jag kan plugga?!?! , föööööööör jag somnade typ efter stallet ngn gång och sov till åtta, illa ! haha men skönt vare, hela familjen är sjuk åxå. underbart, nja inte riktigt. och nu har jag blivit smittad !!! var fan frisk igår, inte nice ! jaja, eh. Började ju sju i morse , inte så jävla nice. var nära på att stanna hemma ! , men tog mig samman och drog iväg till bussen tio över sex! duktigt va? =D HÖHÖHÖHÖ. Jag och tessa fick rida, trodde jag först skulle köra !!! har aldrig gjort det så blev ju som lite smånervös. men jag red och tessa körde :) hihiihih. men vill ju lära mig ngn gång.. inget mer intressant att skriva just nu. ska plugga vidare nu , mvg imorgon vafan ! hörs i min dösch. (not) 


Kommentarer
Postat av: Tessa

hihihi goooood carrrrooo <<3333 : )

2009-11-04 @ 00:23:22
URL: http://tessahietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0