Fredags(FEST)mys

Tja bloggen ;)

Vad händer och sker ? =) Jag sitter hära och har käkat frukost. Började må illa :ss men ajjaaa, jag har FETT ont i tungan och UNDRA varför ..... hm ! jag var med sanna och hennes far på firman igår för sanna ville dricka varmchocklad(!!) så fick vi stressdricka för vi skulle och hämta gruvbergsnyckeln ! så jag brännde mig ju inte lite ! så nu har jag ont i tungisen och har en brännblåsa :( HAHAHA !

Nu iaf ska jag fixa massa till ikväll ! vi har ett problem, vi måste fixa ljud dit bort? upp? Ikväll blir det inget fredagsmys! det blir fest på gruvberget VAAAA ;) be there? =)


Kommentarer
Postat av: Jonathan

"Ikväll blir det inget fredagsmys!" HAHAHA! :P

2009-11-17 @ 15:50:28
URL: http://saerpekka.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0