FREEEEDAAAAG!

DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYYYYS
Eller kanske inte ?

ATM äre Sanzir0 (www.indeeed.blogg.se) som skriver eftersom Caroline

1. SUGER på att uppdatera (om du det är det ända hon suger på..?)

2. Gör någon svenska uppgift hon måste lämna in.

 

Ikväll verkar det som att blötdjuret Caroline ska festa (OVANLIGT?) hon borde spärras in..

Vilket det förövrigt står på hennes vackra skåp, en varning till allmänheten bara att det är viktigt att låsa skåpet noga för det bor en pedofil där!

Dock planerar jag riktig PAYBACK för det på mitt skåp..

 

NÅJA, vi ska gå till min farmor och tigga fika för vi är sÅÅÅ nyttiga osvosvosv, eller något!

Men vi gillar fika.

Idag i biblioteket satt Caroline med mig när jag jobbade, sen kom Mats, läraren så Caroline gick till böckerna, så säger Mats "Caroline, är du här och stör mina elever?" Caroline svarade "Nej, .. jag ska låna en bok!.." Så vänder hon sig mot böckerna och tar en bok, tittar på den och fortsätter "hells angels! jag ser upp till dom" Jag la mig på bordet och grät av skratt men Mats trodde hon var helt seriös och sa att det var mycket intressant eller något.
HAHAAHAHAAH

Nu ska vi fixa våra partyplans (FAST JAG HELLRE VILL SOVA IKV) och göra klart hennes svenska!
CIAAAO / SANNANAAA


p 14 <3 Caroline GILLAR!


Kommentarer
Postat av: Maggie

Sista skoldagen idag då ( tors ) för denna vecka.. :)

2009-12-03 @ 00:19:56
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: losss

uppdatera biaaatch ;)

2009-12-10 @ 19:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0