Freeeedag

Hejhej bloggen !

Klockan är fan kvart i åtta, är trött som en jude. inte nice !! Hatar att inte ha sovmorgon, hehehhe. Jobbigt att kliva upp före klockan sju typ!!! >< hursomhelst har fixat mig åde nu, är sliten som fan, orkar inte bry mig ;b har två lektioner idag! = inte så jävla jobbigt ! (y) hehe. Efter skolan blire nog att göra bort stallet, sen tillbaka till stan osv =) HIHIHIHI. Vad ska ni hitta på för roligt idag? eeeh. jag är fan i stort behov av pengar, behöver massa saker, men högst på listan står egentligen nya skor, har hittat tre hål i dom xD Och sen massa mer och så måste man typ köpa julklappar snart? kul att jag kmr ha råd, NAAAAAAAAAAT. hursomhelst. Snart ska mamma skjutsa mig till skolan.. underbart att inte behöva ta bussen iallafall! för det finns ingen på denna jord som kan hata att åka buss mer än jag ;b det finns fan inte !! OCH , mitt hår är lika fuckat idag =(( BUHU. det är aldrig fint. blir ju emo !!




Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR GAY HEHE

2009-11-20 @ 09:47:46
URL: http://amandafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0