Hemma

TjeniiiiiiIiis Blåggän.

är hemma nu, är riktigt less, men varför får ni inte veta. men det är några som speciellt stör mig ><  är hemma nu iaf, måste plugga massa nu . har ju inte gjort naturprovet så blir väl att göra det imorgon antar jag. så ska läsa igenom allt det nu osv, fan vad jobbigt ! usch. FYFAN VAD SKÖNT MED FREDAG IMORN <3 hihi. aah. sen ska jag göra klart hästuppsatsen eftersom att jag hittade ingeting på äckelinternet igår, internet duger bara till vissa saker och det är msn och facebook typ <3 hehe. aah. sen ska jag skriva klart svenskan. min svenskabok försvann ju så måste göra svenskauppsats saken? aah , sen engelskan måste jag avsluta som jag ska skicka in. Det är fan det svåraste helt ärligt. Så lär väl inte uppdateraa på ett bra tag, inte för jag har så mkt att skriva mer än att jag mår illa då och är på jävligt dåligt humör. OCH, grattis till sötelin som fyller år idag !! :) 17 år nu va ! ;) <3

stor tjej nu va !



Kommentarer
Postat av: ELIN VESTMAN - THE ONE AND ONLY!

Hihi I'm fucking BIG :D Men taaaaack, vad du är söt! :D <3<3<3

2009-11-19 @ 20:20:29
URL: http://flashh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0