LöÖördag

Tjotjo bloggeeen ;D

är hemmaaaaa nu. åkte till stallet och dissade studierna, för det lät så mkt roligare. så skulle jag ut och rida. Och med min vanliga äckliga jävla tuuur så har jag haft nyckeln lös i fickan så har den RAMLAT ut ur fickan. Och så när jag kmr till stallet är dörren öppen men inte sadelkammaren åde , och där inne finns allt. fick damp och skulle ringa mamma och be henne kma med den, och då såklart har inte hon telefonen med sig ?!?! lite damp jag fick, så skulle jag fråga patrik om han var hemma så han kunde kma ut och låsa, men då var inte han hemma och helena är i sthlm. Så fick ryck, så borstade bah evert sen fick han gå ut ... sen fixa jag allt åde och drog hem. så jävla suurt. Nu är jag hemma iaf, mamma ska typ göra käk nu, fläskfilé och strips osv;D men jag mår illa men det är gott : ) ajja, ska typ duscha och fixa mig nu, sen får jag se vad som händer ikv ;D har inte bestämmt mig än vad jag ska göra :) VAD SKA NI GÖRA ?! =)

min kära citrusfrukt und moi <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0