Pluggggg

Tjatja bloggen !

Jag sitter och pluggar naturkunskap nu, jag har inte gjort det provet än! hehe, men blir nog att göra det imorgon. så pluggar nu , hehehe. har typ gjort klart hästsaken nu också, är inte nöjd med den men kan inte få fram mer fakta och skit, hittar ingeting så ger fan upp. Är så jävla uttråkad, HATAR att sitta hemma själv och plugga! det finns inget värre... När man är själv också funderar man så jävla mkt också = not so god (emotankar) , fan vad skönt med kort dag imorgon! har två lektioner, slutar fem över elva. Det gillas väldigt mycket! Nu har jag en söt liten tindra här uppe som springer runt och vifftar på svansen och borrar in huvudet under armen när jag skriver, hon kan verkligen få en på bättre humör. NAAAAAAAAAAAAAW <3

ihihihi särvovve <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0