sämst

Tjoho bloggen ..

Asså jag är ju fan sämst alltså ?! Allt jag gör misslyckas hela tiden? Typ konstigt att man kan vara så misslyckad verkligen. Allt jag gör blir fel, klarar aldrig av något? och sen när jag väl bestämmt mig för att tro på mig själv och dum som jag är tror att det ska bli bättre, blire bara värre. Usch vad less jag är, hatar att jag är så jävla dum. Vill vara bra på något ! seriöst på något, bara nått ! men finns inget, ingeting alls. Ibland har folk frågat lixom vad man är bra på , men finns verkligen inget att svara på den frågan. Jag kan inte tro på mig själv när jag VET att jag intee kommer lyckas ändåå .. Är så jävla dålig. Ingen idé att jag lixom ens försöker göra något. Blir jävligt less på mig själv. och jag försöker bli bättre alltid, men det ger ALDRIG några resultat, visst det ger resultat , men aldrig bra resultat.. fyfan ! usch och blä. Jag är sämst. Jag är dålig och jag kommer aldrig någonsin bli bra på något !





Kommentarer
Postat av: Anonymboii

Du är bra på att vara rolig :DDD

2009-11-11 @ 18:57:03
Postat av: sannaa

:(:(:(:(:(

men jag har faktiskt inte heller något speciellt som jag är bra på!

2009-11-11 @ 21:00:23
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: ANonymus_dude_som_är BRA PÅ ALLT

Men du som är så bra på att RIDA :P

2009-11-11 @ 21:41:33
Postat av: CARTMAN

övning ger färdighet ;>

2009-11-12 @ 21:36:02
URL: http://friduslinus.blogg.se/
Postat av: Jonathan

lagg ner! Du ar bra pa att festa och vara en bra vann och det ar viktigaste! ;)

2009-11-17 @ 15:54:04
URL: http://saerpekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0