Sjuuk

Hej bloggen !

Jag har typ inte orkat blogga något idag, för har sovit ända till klockan fyra ! mamma väckte mig vid åtta, jag mådde inte så jävla bra då kan jag säga men sa att jaag skulle till skolan för jag skulle skriva prov men fick inte för mamma och pappa. Så dom sjukanmälde mig och ringde vivvan om provet tydligen. men ville verkligen göra det idag ! men ja, är jävligt sjuk , nu orkar jag iaf sitta vid datorn , men har sovit i 15-16 timmar ! och har vaknat och druckit lite, har frysit som ett as osv , feeber jao. Sen då jag vaknade vid fyra så tog jag en ipreeen och då började jag svettas som fan, ja så feber gick ner, nu mår jag bättre men hostar bara som en idiot. inte så kul ! Fast nu kom mamma hem med cola så nu steg mitt humör :D nu ska jag iaf lägga mig i sängen igen HEHE och dricka coke och läsa engelska boken ! känner att det kanske börjar bli dax att läsa den ;D och TACK till min söta mor som tagit hand om min pålle idag =) <3 Jag lär vara hemma imorgon också :( det suger att sitta inne och inte ha något att göra ju ! och ja , detta var ett ointressant inlägg, men vad kan man förvänta sig av en sjukling som sovit hela dagen lixom ?! :O kanske skriver senare om jag ids iaf ; ) Bjuder på extremt heta sjuklingbilder!

HÅRET (!!!)


Cola (!!!)



Kommentarer
Postat av: Tessa

hehehe fan va söt du är <3 Krya på dig massa <3 till dig : )

2009-11-04 @ 23:00:57
URL: http://tessahietanen.blogg.se/
Postat av: sannaaa

oftaa dummaa Caroliiiineee =D=D=D

2009-11-05 @ 19:17:40
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: sannaa

VERKLIGEN CAROLINE, VERKLIGEN :D

2009-11-07 @ 02:18:55
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0